maanantai 15. joulukuuta 2014

Me ollaha kaikki aivan erillaasia

Tään blogin piti käsitellä pelekkää BB:tä ja siitä oikaisuja, mutta kattoon parhaaksi, että jätän tekemättä. Kyllä ihimiset tiätää, mitä siälä tapahtu.
Ask.fm sivustolla vastasin yhteen kysymykseen niin, että ollaha talon ulukopualella aivan erillaasia ihimisiä, kuin itse talos. Se on muutamilla tullut täytenä yllätyksenä, että pitääkö paikkansa. Kyllä pitää.




Mua ärsyttää aivan saatanasti, kun porukka mollaa meitä sen ja sen takia, minkälaane talos oli. Hyvä esimerkki on Jonathan. Jonathanista ei tykkää tyyliin kukaan ja oon aivan varma, et porukka on lähetelly sille uhkauksia ja minkä takia??? Sen takia, että se oli pelaamas 100 000 euron potista. Mä en itte kanna kaunaa kenellekkään kanssa kilipaalijalle. En eres Jonathanille. Mun miälestä se on ulukomaailmas mahtava tyyppi. Me ei vaan maharuttu saman katon alle. Kyllä ku mä helesinkihi meen, niin aijjon olla yhteyres, mutten mä suastuusi viikon lomalle sen kans lähtemähä, ku meirän luantehet ei sovi yhtehe. Loppupeliis me ollaha kaikki aiva helevetin mahtavia tyyppiä. Voitta kuvitella minkälaasta on olla 24/7 kamerootten valvomana. Se paine, kun koko ajan tiarostat, et kaikki menöö tuutista pihalle ei oo mitään maailman mahtavinta herkkua.. Oot kilipaalutilantees koko ajan, niin sekin tuaa jo oman mausteensa siihen. Sen lisäksi vahtaat niitä samoja naamoja ja ne viälä tunkeutuu sun uniin. Siinä on miättimistä, et voikko olla koko ajan asiakaspalaveluhymy päällä kanssakilipaalijoolle!!! Hyvän esimerkin annan ittestäni.. Niko Saarinen...... Pirin sitä täyrellisenä pellenä ja ei vittu mikä neiti. Loppupeliis tein ittestäni pellen. Tapasin Nikon BB:n jatkoilla ja juttelin sen kans jonkun aikaa. Aiva huippu!!! Just sellaasta itseironiaa pitää ihimises olla!!! Aion olla yhteyres jatkoski. Ja mä pyyrän, ku luetta tään tekstin, niin miättikää näitä asioota. Minkälaasia te olisitta siälä? Me ollaha aivan erillaasia ulukomaailmas.
-Jarno

2 kommenttia:

  1. Nytkö sä sen vasta tajusit ;)

    Keskustelupalstathan on huutanu jo 4kk millanen naistenhakkaaja, sika ja narsisti Dani on, vaikka uskon että hän on ihana ja hellä ja kohtelias eikä tekis naiselle pahaa. Dani oli ihan mun suosikki.

    Jussi Koosta mä en halua muuttaa mielipidettäni. Sellanen pahansuopaisuus ja yhden ihmisen 24/7 haukkuminen ei enää ollu ihan normaalia. Pelkkä julkisuustyrkky. Hyrr.

    säkään et varmaan yhtä rumasti puhu naisille ulkomaailmassa mitä taas talossa? Sen takia sä tipuit. Siks niin moni asukkaista halus sut pois, mä en olis halunnu et sä tiput. No, elämä on :)

    Mut muutappa nyt noitten pässien mielipidettä :D

    VastaaPoista
  2. Toi on kyllä ihan totta. Tänä vuonna BB:ssa oli monta mielenkiintosta tyyppiä (sinä mukaanlukien) ja kaikki eripura yms henkilökemiat on katsojan kannalta tavallaan koko ohjelman suola. Kiva kuitenkin kuulla, miten asiat talon ulkopuolella menee, ketkä on tekemisissä keskenään jne.

    Mukavaa joulun aikaa!!

    VastaaPoista