lauantai 13. joulukuuta 2014

Kyllähän se vituttaa, mut ei voi mitään.

Noniin! Nyt on palattu takas blogimaailmaha, kun BB-hehkutus alakaa olla loppumaisillaan. Siinä se syy tuliki, miksen oo mitään kirjootellu :) En tunne itseäni julukkikseks, mut valitettavasti nykyajan media on mitä on.. Joten päätin jatkaa vasta sitten kun tätä lukoo vaan ja ainoastaan ne, joita tää kiinnostaa. En halua joutua seiskan nettihi mistään helevetin avautumisista. Mikäli olisin jatkanut aktiivisesti heti alusta, nii olisin omasta miälestä juarulehtien huara. Sitä tilaasuutta en niille anna. Mut ny asiaha!!!


Kuten otsikko antaa ymmärtää, nii nyt vituttaa. Ja mikä vituttaa? No se ku poijjaat lähti iliman meikäläästä Andten tyä. Sovittiin finaalin jäläkehe, että teherähä poikien kesken mahtava reissu pohojoosehe. No täälä mä seinäjoella istun sohovalla nokian paskalumia käres kirioottamas tätä ja muut vetää ölöppää tunturis. Sanoon oman aikatauluni, etten joulukuus pääse lähtemähä, että tammikuus on vapaata ja mentäs sillon. Olin aivan onnes reissusta ja olin aivan varma et pääsen mukaha, koska oon kuitenki ainoa tyällistetty ihimine, joka lähtöö sinne ja mun aikataulu ratkaasis lähtöpäivän... Mutta ku ei!!! Puhelimehe pamahti viästi et sillon tai sillon lähäretähä.. Tunsin pettymyksen. Minä, joka ei oo koskaan mihinään käyny ja on muutenki ollu huano lähtemähä mihinkään olisin kerranki lähteny maailman onnellisimpana jätkänä pitämähä omana ittenä hauskaa mahtavan porukan kans. Tässä opetus... Suunnittele kaikki aivan helevetin hyvin, nii aivan varmasti jokaane asia kusoo. Nyt ei auta ku lähtiä myymähä viinaa ihimisille ja lähtiä omin päin Andtea moikkaamaha tammikuus :) Kyllähän se vituuttaa, mut ei voi mitään.

5 kommenttia:

  1. No kyllähän se vähemmästäkin vituttais. Eli toisin sanoen ei kannata suunnitella mitään. Tästä lähtien mottona voisikin olla, että asialliset asiat hoidetaan ja muuten ollaan kuin ellun kanat:) Parempaa onnea seuraavalla kerralla:)

    VastaaPoista
  2. No voi helvetti. Alko ottaan sun puolesta päähän, vitutti jo eilen kommentti kun luin että Jonathania ei oo ees pyydetty koko reissuun mukaan :( reilukerho...

    VastaaPoista
  3. Mutta mä uskon että sun reissusta tulee paljon antoisampi :) ei ole noi julkisuudenhakuiset "pintaliitäjät" paikalla. Saatte keskittyä vaan olennaiseen, YSTÄVYYTEEN :) oot huippu ja oon pahoillani sun sekä Jonathanin puolesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo aluks Andten piti tulla tänne pohojammaalle, mut tultihi siihe lopputuloksehe, et paree mennä sinne, ku täälä ei sais olla rauhas yhtää

      Poista
    2. Tarkotin noita ketä matkassa on nyt ;)

      Poista